dilluns, 1 de juny de 2009

L'Alaska JA ÉS A CASA!

Doncs si!

Aquest matí han avisat en Toni que l'havien trobat a Terrassa. Per sort, la família que l'havia trobada havia anat de seguida al veterinari per esbrinar si duia xip i llavors, des de l'AIAC han contactat amb en Toni i l'ha pogut anar a buscar.

A mi em fa l'efecte que la varen robar perquè els va fer gràcia la gossa i s'han refiat que era manyaga i l'han deixat anar, sense vigilar-la massa i els ha desaparegut...

Quina bona notícia!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------
(14-05-09) Avui per la tarda la meva gossa Alaska ha desaparegut del lloc on treballo.

Hi ha un forat gran i està tallat, per això sospito que me l'hagin robat.
L'estic buscant desesperadament.


Això ha passat al meu poble, Vinyoles (Masies de Voltregà), província de Barcelona.

Si sabeu o trobeu alguna cosa prego que m'ho digueu, si us plau.

2 comentaris:

Mariona ha dit...

Hola Su,

quan m'ho va dir el propietari de l'Alaska, em vaig quedar muda... quina sort a tingut! demà l'aniré a visitar, tinc moltes ganes de veure-la, pobreta... de vegades el microxip funciona!

Cris ha dit...

me n'alegro molt que l'alaska hagi tornat a casa :)