dimarts, 7 d’abril de 2009

Benvinguda al meu bloc, Marina (i família)

2 comentaris:

Marina ha dit...

Benvinguda al meu bloc tu també.M´agrada molt parlar altra vegada a catalá per.o em sembla que "se me está olvidando"(com se diu aixó?)Ma mare ....es igual en castellá: mi madre me ha dicho que le pediste que pusiera un link a tu blog en el mío o algo así, yo no entiendo de esto,si meexplicas como pues vale.Un petó.

Perdona las faltas pero 9 años son 9 años y en Madrid no se habla catalán

Su ha dit...

Què bé que finalment t'hagis decidit a manifestar-te al meu bloc. Pel que fa al català si vols escriure-hi aquí cap problema i si ho vols fer en castellà cap problema tampoc.

I lo del link doncs volia demanar-te si et feia res que el posés als meus favorits... Com que em sembla que no et fa res, li poso i si no hi estàs d'acord m'ho dius i ho trec, ok?

T'ha agradat la cançò?