1a. FASE FINALITZADA!

No m'ho puc creure! Avui podem dir que hem acabat l'habitació! Fa unes setmanes, dues, per ser exactes, ens disposàvem a enllestir l'habitació. Ha costat molt, perquè varem començar l'any passat, ho vam deixar aturat, i fins ara no ens hi hem posat de nou, i amb l'apretada d'aquestes dues setmanes ho hem aconseguit! Desprès de l'experiència d'aquests dies estic animada perquè ara veig que si em quedo sense feina, sempre podem muntar una empresa de "txapusses" a domicili. Què hem fet?:
- Pintar sostre i paret: bé, pintar és senzill, el que és difícil és preparar la paret per pintar i desprès tornar-la a arranjar quan la paret va caient a mesura que li passes el rodet... Una prova per als meus nervis i una lliçó magistral de pintura.
- Finestra: ha estat una de les tasques més agraïdes-desagraïdes, perquè ha costat molt de veure la compensació de l'esforç realitzat. Vull dir que la pintura es veu de seguida com quedarà però amb la finestra de fusta, jo no he començat a veure la llum fins a la segona capa de vernís, de debò.
- Instal·lació elèctrica: per a mi, un idioma inintel·ligible. Sort d'en Domènec! Fem un bon equip eh? És màgia! Prems l'interruptor i voilà, llum!
- Terra: és clar, si hem rehabilitat tot, no deixarem el terra com estava... No es pot fer gaire res pel terra, però si més no, ara és ben segur que és net, que no té restes de guix ni ciment... Ja sé que només ho sabem nosaltres perquè no llueix pas tant com això, però el terra també ha rebut la seva atenció.

Arribats a aquest punt doncs, demà iniciem la 2a. Fase. Muntar l'armari, traslladar el llit, etc, etc, etc. Entremig haurem d'anar a buscar les coses que li hem de proporcionar a la petiua Denali per tal que estigui a gust a casa. Tenim data límit per acabar, si... La seva arribada. Llavors haurem d'estar per ella i encara ens quedarà una setmana abans de tornar a treballar. El meu regal d'aniversari per fi serà aquí. Temps per començar a ensenyar-li com hem de viure tots junts i temps per aprendre com viure amb ella... És estimulant. Quines vacances més ben aprofitades! No us sembla?

Comentaris

Josep Toribio ha dit…
Bones...
Fa pocs dies que vaig descobrir el teu blog, però de tota manera deixem que et doni l'enhorabona per la finalització de la "1ª fase"... Jo m'he arribat a embolicar en tantes "fases"...que entenc la teva satisfacció..

He vist la foto de la Denali...molt guapa! Seguiré la seva arribada.
Su ha dit…
Gràcies Josep!
Vaig a fer un volt pel teu bloc...