Pintant...

Per fi estem procedint a donar color a la primera habitació. No ha estat fàcil arribar fins aquí... Arreglar una casa vella (dic vella, no antiga), és dur. Les tasques a fer són moltes i sovint han de repetir-se per tal que aconsegueixi els efectes desitjats: fer regates per la nova instal·lació elèctrica, paredar els tubs i els caixetins, aixecar el guix i la pintura anterior feta malbé, enguixar de nou, fungicida, més fungicida, emmasillar, allisar, pintar sostre, re-emmassillar sostre, pintar sostre, posar cinta de carrocero, pintar racons, aixecar més pintura antiga, enguixar, més fungicida, pintar... No afegiré la part que toca a la finestra. És un capítol a part.

Total, que en més d'un moment d'aquest procediment, m'enrecordo del "sistema decoratiu Mr. Bean". Es triga a preparar, però un cop és a punt...


Comentaris

Anònim ha dit…
hola restauradors....apa que ja queda poc....es comença per la primera habitació, després ve la segona, la cuina, el bany, la barana, la façana....je, je i així anar fent. Per cert, jo acabo de pintar l'habitació del meu xiquet petit amb pintures ecològiques...són una passada, ja us ho explicaré....Bé, demà començo a treballar...quina mandra...
Su ha dit…
Doncs si noia, ja ens ho explicaràs perquè m'ha fet un mal de ventre cada cop que he hagut de netejar rodets i pinzells :-(

I la finestra està quedant xula xula! Ara ja veig més clar lo del marc del menjador, crec que, un cop més (ai ai ai...) et faré cas!
Anònim ha dit…
Així m'agrada....us quedarà una casa xulíssima i vindran els reporters de l'hola a fer un reportatge en exclusiva...je, je.

Per cert, i canviant de tema, t'he enviat un correu a la feina pel tema del cafetonet de les noies d'opos. Mira'l pq m'ha dit un misstge que eres de vacances....suposo que igualment l'hauràs rebut.OK..ah, i contesta...
Su ha dit…
Fet