Us presento en Bart, què us sembla?



En Bart és el gos d'una amiga que aviat es canviarà de casa i per aquest motiu ens ha proposat que ens el quedéssim, ja que pensa que estaria millor a una casa com la nostra, on disposa d'espai suficient per córrer i a més en mig de la natura.

És una barreja de gos d'atura, té uns tres anys i va ser recollit d'una gossera fa uns mesos. Un dia va venir a casa a dinar amb les seves mestresses (l'Eva i la Paula) i es va mostrar tranquil i respectuós i jo, me'n vaig enamorar, sincerament.

No m'agraden els gossos, en general, però crec que amb en Bart em sentiria tranquil·la i acompanyada, en els moments inevitables de solitud. Però hi ha un inconvenient, Domènec troba que no és el moment. Té moltes raons, però a mi m'agrada aquest gosset i crec que li podem donar una bona qualitat de vida aquí casa... Per tot això he decidit fer una enquesta, que podreu trobar aquí al costat, a dalt a la dreta. Ajudeu-me!

Comentaris

Anònim ha dit…
jo vull votar la 1, la 2 i la 4, però crec q el trasto no em deixa...

no estarà mllors enlloc i segur q serà molt i molt feliç..........PERÒ..........ai nenita ja ho tens clar això??? que són com personetes ( no dic fills per no ferir susceptibilitats, ejem ) demana molt de compromís!
Domènec ha dit…
Avui has guanyat punts!
Ja pots venir a dinar a casa quan vulguis! :)
Anònim ha dit…
bieeen!!!
Anònim ha dit…
El gosset és molt maco i ben segur que no estaria enlloc millor que amb vosaltres...... però n'estas segura???????? Pensa que passa a ser un altre membre de la família i això comporta una serie d'obligacions... potser soc una miqueta egoista.....però és així......
Rafa ha dit…
Els animals fan molta companyia i aquest es molt maco pero ufff!!! es una carrega i la llibertat que treuen. També veig que sona egoista pero..............
Su ha dit…
Vaja, i jo que pensava que estava envoltada de persones sensibles, que es farien càrrec de lo feliç que JO estaria tenint un gos amb qui compartir les dures nits en solitari buaahhh buahhh
Domènec ha dit…
i això tampoc sona egoista, oi? :P

4 vots contra 2!
Moltes gràcies!!!!
Us estimooooooo!!! :')
Anònim ha dit…
Bones!! Soc la "mami" del gosset en questio!!!Es veritat k comporta responsabilitats, obligacions, gastos,etc...pero tot aixo queda supercompensat amb l amor i la companyia k et donen aquests animals ( sobretot els de les gosseres),jo tinc un gos petit comprat i despres de l experiencia d haver tingut un breu pero intens temps en Bart amb mi us dic k MAI mes penso gastar diners comprant una mascota ( gat/gos) pq el k m ha donat en Bart ( carinyo,obediencia,i moolts petons...) no m ho h fet mai el petit.Es un membre mes de la familia i crec k a casa la Su i en Dom estaria a la gloria i ja toca ke akets dos augmentin la familia no creieu??i aixo es un bon començament. ( aki es veura la responsabilitat del papi i la mami).I sobretot per la pobre Su a les nits solitaries i alla dalt a la muntanya perduda tota sola....ki millor vigilant i proteccio k en Bart?? ( aixi no trobaras a faltar tan en Dom!!).Be jo com a mami d ell sem cau la baba i no puc dir mes ke coses positives i boniques d akest gos creuat de tura catala, nomes cal ke us fixeu en la seva mirada i us ho dira tot. Siusplau als ki lleguiu aixo si esteu pensant en tenir una mascota SIUSPLAU aneu a fer un volt per la gossera mes proxima que tingueu per casa, segur ke hi ha un gosset esperant ke passeu per davant i us fixeu en ell i li doneu millor vida. Gracies.
Su ha dit…
Gràcies Eva, i no perquè recolzis la meva proposta, sinó perquè pensis que aquest gos que tant t'estimes i tant amor et dóna estaria a la glòria.

I tu, Domènec, et sembla egoista estar disposat a renunciar a part de la pròpia llibertat per obtenir afecte?
Anònim ha dit…
Ei Su, et dòno el meu VOT amb majuscules, jo m'he trobat en la en una situació semblant. A partir de dilluns serem "pares" adoptius d'en Lucky un caniche americà monísssssim del meu germà. Ja l'hem tingut altres vegades de cangur i és brutal la companyia i carinyo que et fa (compensa per mil la feina que dòna). A més també penso que estarà a la Gloria i és que en Domenech no sap que quan el vegi li caurà la baba...a més en Lucky necessitarà algun amic per jugar quan pugem a Granollers, no??....bé si és que després del meu vot en Domenech encara em convida....
Anònim ha dit…
Ostres Susi que maco, jo per descomptat que me'l quedaria, ja saps que vem tenir el Hutch i és una passada la companyia que fan i el que els pots arribar a estimar, però per altre banda hi ha això, és un més de la familia, i a partir d'ara si us el quedeu heu de comptar amb ell feu el que feu, heu de pensar si marxeu doncs que no es pot marxar i ja està, heu d'estar per ell i el compromís és gros..per mi compensa però t'han d'agradar molt sino penso que no tindrà l'atenció que necessita ja que no n'hi ha prou de que visqui en una casa amb jardi.

Susana
Su ha dit…
Rafa i Anna, he estat pensant com agrair-vos el fet que us hàgiu decidit a participar al blog així que, aquí teniu el meu agraïment...

http://www.nuvis.org/rafaianna/
Su ha dit…
Qui és que està votant sense identificar-se?
No us servirà de res!!
Ja gairebé hi ha fumata blanca!!
Su ha dit…
El resultat de l'enquesta penjada el 3 de juliol a la pregunta Us sembla que en Bart seria feliç a casa nostra? ha estat el següent:

No podria estar millor enlloc 4 (21%)
Seria molt feliç 3 (15%)
El jardí no li agradarà 1 (5%)
Deixat estar que donen molta feina 11 (57%)
Esther ha dit…
Soc nova per aqui i arribo mooolt tard per poder votar, però com a minim sóc a temps d'opinar:

1. Abans d'adoptar un animal, ho has de tenir molt molt clar, perquè donen feina i no s'hi val això d'avui tinc son, em trobo malament, etc són part de la teva vida i fareu vida junts.
2. Sentiràs un amor incondicional i una felicitat que mai ningu t'haurà donat, però també hi haurà moments en que et faran enfadar, com qualsevol persona a qui estimes.
3. Tindràs un amic per tota la vida, que farà per tu molt més del que tu faries per ell o del que faria ningu per tu.

Reflexioneu-hi, i si finalment decidiu que si, us recomano l'adopció, fareu feliços a 2 gossos, el que adopteu, donant-li una llar i molt d'amor, i un gos del carrer, que ocuparà la seva plaça a la protectora i podrà ser adoptat en un futur.