Bombes de dispersió!

29/5/2008 El Periòdico de Catalunya.
ACORD INTERNACIONAL A DUBLÍN

Més de 100 països pacten prohibir les bombes de dispersió.
El tractat no compta amb el suport dels principals productors i usuaris, com els EUA.

Fumata blanca a Dublín. Un total de 109 països --entre ells Espanya-- van aprovar ahir un tractat que prohibeix l'ús, la fabricació i l'emmagatzematge de les bombes de dispersió. La dimensió històrica de l'acord, no obstant, queda molt condicionada pel fet que entre ells no figuren els principals productors i usuaris d'aquesta arma letal: els EUA, Israel, Rússia, la Xina, l'Índia i el Pakistan, que no participen en la conferència. Continua...

És evident. Encara que nosaltres no sapiguem quin soroll fan, ni quina olor, ni quin mal, existeixen.
Però com sempre, aquesta que és una gran notícia, té la seva part fosca: els països que no han signat aquest acord.


Comentaris

Domènec ha dit…
És que quan hi ha diners pel mig, i la venda d'armes és molt prolífica, deixen d'existir drets humans, justícia i moralitat.

I no cal pas sortir del nostre país per veure'n exemples, els diners i les coneixences, obren moltíssimes portes.

"Poderoso caballero es don dinero"
Su ha dit…
Estic absolutament d'acord amb tu... per què serà?
Unknown ha dit…
Jo també estic totalment d'acord amb vosaltres.

És una llàstima que per diners es deixin de banda tantes altres coses, començan per les persones.
Domènec ha dit…
Que bé... no estic acostumat a que les dones em donin la raó! :P
Unknown ha dit…
M'extranya que la Susi no hagi fet cap comentari al respecte.. jajja

Domenec pots estar content.
Su ha dit…
No em semblava un tema per a la broma.. però ja posats diré que des d'ahir està insoportable. Deu ser la falta de costum jajaja
Domènec ha dit…
Què vol dir que des d'ahir estic insoportable?!?!?!?!?!?!?! :S